Algemene Ledenvergadering 6 maart 2020

Bericht geplaatst op 07-02-2020

Tijdens de ALV van afgelopen 6 maart hebben we afscheid genomen van Huib en Alex als resp voorzitter en vice voorzitter en is benoemd als nieuwe voorzitter Edmée Janss. Voor de trophies en nieuwe bestuursleden

- De F.A. Davidson Memorial Cup; voor de dames Andrea Schaars, Mirjam Kluck, Yolanda Brouwer en Tanja de Wijs

- De Nelson Trophy: voor het winnende Flamingo team: Nicolaas Scholvinck, Safraaz Sardha, Yasmine Sardha, Jack Devane, Klaas Roelfsema, Alexander de Graaff, Ashwin Umans, Coen Domhoff, Job van Schie, Jack Kitchiner, Patryk Yadava, Jan van Straaten, Teun Leyer, Aaditt Jain, en Jasper 'van Bloemendaal'.

- De Ladies Trophy: door Vera Parée.

Nieuwe bestuursleden:
- Carl Gilding - penningmeester,
- Ekant Agarwal - commissaris sociaal cricket  en in een nieuwe rol
- Martijn Beversluis - commissaris accommodatie.
Voor de complete samenstelling van het bestuur zie het item "Clubinfo" onder "het Bestuur" op deze website.

Mededelingen

PARKEREN & ROUTE : VOLG VAN LIMBURG STIRUMSTRAAT PARKEERPLAATS s.v.p. bij de school (zie onder), niet bij de ingang cricketveld!
Volg route : Van Limburg Stirumstraat - niet naar Leidsevaartkant! LET OP ALLEEN PARKEREN IN DE ZIJSTRAAT VAN LIMBURG STIRUMSTRAAT (er staat een geel bord 'school' boven de Wagenweg) deze is 50 meter ten noorden van de wandelingang Wagenweg 240 bij EINDENHOUT. Vanaf parkeerplaats 200 meter lopen door het parkje met tuinkoepel naar het veld. Tas tillen svp, niet over schelpenpad trekken. Moet lukken :-). Auto's niet parkeren bij de ingang cricketveld. Lees verder

Beeldverslag van zaterdag 10 juli.
De strijd om de Posthuma Beker en de van Baasbank Trofee vastgelegd door Dorothee. Lees verder